woensdag 13 februari 2013

Friendshipswap

Fjew, eindelijk tijd gevonden om te bloggen!  Want Maddy, ik ben je heus niet vergeten, hoor!  Integendeel, vandaag nog gestoeft tegen vriendin van me over de swap en mijn 'cadeau'.

Maddy van Maakhetff is aangewezen als mijn swappartner en toen ik haar blog bekeek, viel het me op dat ze zoooo creatief was.  Juwelen maken, haken, naaien, ...  Om jaloers op te zijn!

Via mail stelden  we onszelf dan voor.  Het klikte meteen.  Een vriendelijke dame met een voorliefde voor cupcakes.  Daar kon ik wel iets mee doen.  Nieuwsgierig?  Mijn swapspulletjes zijn op haar blog te vinden.



Dit kreeg ik in mijn brievenbus (tromgeroffel...):

Ongeopend was het al zo mooi... Mijn mond viel open.

 Mijn kin hing op de grond!

Dit boekje heb ik omgevormd tot naaiboekje, waarin ik afmetingen schrijf van naaicreaties waar ik geen patroon voor nodig heb.


Een donutsleutelhanger (love it!), een speldenkussen (al serieus in gebruik genomen), een hangertje in stervorm (omdat het mijn verjaardag was, zo lief) en twee paar oorbellen in de kleur mauve/paars (Net wat ik nodig had.  Hoe weet die Maddy dat toch!)


En natuurlijk CUPCAKES (stickers en strijkfiguurtjes)

Dank je Maddy,  ook ik was ont-zet-tend blij!

Effe melden dat nu Stan heel ziek is.  4 dagen op rij koorts (tot 40.2 graden) en de laatste bevindingen zijn spikkeltjes op de buik ('Hallo, dokter, hier ben ik weer').

11 opmerkingen:

  1. jaja Maddy kan er wat van hoor, heb al veel van haar werk gezien en het is allemaal even zorgvuldig en mooi gemaakt. Heb jouw pakje ook bekeken en dat ziet er ook super uit !
    Beterschap !

    liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow jij bent verwend door Maddy, heel leuk.
    Minder leuk is de zieke Stan. Als de spikkeltjes wegduwbaar zijn, dwz als je op de huid duwt zie je ze niet meer dan is het de vijfde of de zesde (getal weet ik niet precies) ziekte, zoals men in de volksmond zegt. Maar morgen toch best effe naar de dokter om zeker te zijn. Veel beterschap voor het manneke.

    Lieve groetjes,

    CreativEls

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn dat je mega blij bent met
    je prachtige ♥Friendship♥ Swap.
    Er zijn echt veel mooie dingen gemaakt
    voor elkaar onvoorstelbaar!
    Bedankt voor de samenwerking,
    liefs Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik wist wel dat je me niet was vergeten hoor:-))...als de kindjes ziek zijn gaat dat natuurlijk altijd voor! Ik vind het heel fijn dat je er blij mee bent, ik vond het erg leuk en gezellig 'swappen' met je en was met jouw pakketje ook reuze blij!! Veel beterschap voor de kleine man, hopelijk valt het mee en knapt hij snel weer een beetje op, zodat je eindelijk ook eens aan jezelf toekomt!! Lfs..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat bof jij met zo'n post. Ondanks dat je zoontje ziek is moet dit wel even een lach op je gezicht hebben gebracht.
    Ik schaam mij trouwens diep. Jij bent al een tijdje volger van mij en ik kom er nu pas achter dat ik jou niet volgde. Dus dat ben ik nu alsnog gaan doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Stannel,
    Ik kom hier via Maddy haar blog,
    Heb gezien hoe ze enorm is verwonnen door jou, geweldig mooi hoor!!
    Maar jij hebt Maddy ook giga verwonnen,enorm leuk!
    Ik ga je volgen
    Lieve groetjes Hester.
    Ps heb zelf geen blog, alleen maar fb..ik zal even een link van jou neerzetten voor wat reclame hihih.
    https://www.facebook.com/hester.horden

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ps ik wist dat ik wat was vergeten, schaam schaam, heel veel sterkte met Stan

      Verwijderen
  7. Wat een koele post, geniet ervan, jammer dat je kind ziek is, ik hoop dat hij gauw weer opknapt, fijn weekend Tineke
    bollies53.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. via hester op FB en via maddy op haar blog hier beland

    jij bent enorm door maddy in de wattenbollen gelegd en andersom ook
    ik zag alleen maar mooie spullen

    en ik ga jou gezellig volgen

    lieve groet jenneke ( tweelingzus hester )

    http://creaties-jenneke.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  9. beterschap met stan..... ik lijk mijn zus wel ha ha

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi! Wat een gezellige post hierboven!
    Ik las je berichtje op mijn blog, en ja: ook de Belgjes zijn van harte welkom:)! Stuur me maar even een mailtje met je adres om je aan te melden op dreammakeshare@hotmail.com
    Gezellig!

    Groetjes Micki

    BeantwoordenVerwijderen

Ik lees graag jouw reactie!