vrijdag 6 december 2013

Platte pennenzak

Ik maakte een pennenzakje en nog één en nog één en nog één.  Ik bleef maar doorgaan.

Bandwerk is leuk en een beetje mediterend door de herhaling. Verstand op nul en gaan met dat stikken. En in verhouding gaat het nog sneller ook.

Ik googelde 'platte pennenzak' en kwam zo terecht bij Nele van Missy N.  Haar tutorial is zeer gebruiksvriendelijk.  Een aanrader.


 
 
 
 
 
En toen gaf ik weg...
 
 
 
 
 
op café,
 
 
 


 
op restaurant en thuis bij een vriendin.
 
 
 





Stuurde ik op,






 
dichtbij maar ook veraf
 


Om dank u te zeggen aan al de deelnemers
 van mijn actie die niet gewonnen hadden.

 Een portie naastenliefde kunnen we allemaal wel gebruiken...

Zo is elke deelnemer een winnaar geworden.

Een welgemeende
DANK U!






10 opmerkingen:

  1. heel leuk bandwerk ... en dat onderste stofje heb ik ook ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie zakjes. En ja, bandwerk is verslavend ;.)
    Nu pas vallen mij ook jouw mooie etiketjes op...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben heel blij met mijn exemplaar, heb het vandaag nog zitten bewonderen. Nog is een dikke merci!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben heel blij met mijn exemplaar, heb het vandaag nog zitten bewonderen. Nog eens een dikke merci!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hé, leuk! En een toffe tutorial! Ga ik vast en zeker ook eens proberen!
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Amai, dat zijn er veel zeg! Mooi gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Beste, het patroontje is niet meer te vinden op de site. Is het mogelijk om er nog op een andere manier aan te geraken?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Goh, inderdaad! Google eens ‘gratis patroon pennenzak’ of etui. Je vindt zeker wel wat!

      Verwijderen

Ik lees graag jouw reactie!